Tuesday 23 June 2015

Sesi Persekolahan Semester Kedua bagi tahun 2015

Dah masuk minggu kedua sesi persekolahan.
Lupa nak update status.
Terima kasih kerana mengikuti perjalanan kami sehari-hari. Jangan jemu, ya!??


Sesungguhnya perhimpunan pagi membawa murid dalam keadaan bersedia sebelum meneruskan pengajaran dan pembelajaran di dalam kelas.

Minggu kedua, murid-murid datang ke sekolah dalam keadaan berpuasa di bulan Ramadan. Bagi murid yang tidak berpuasa, telah disampaikan pesan oleh PK HEM agar tidak menayang makanan ataupun makan di hadapan murid yang berpuasa. Mereka yang tidak berpuasa diminta ke kantin sewaktu rehat, untuk makan dan minum bekalan yang mereka bawa atau beli atau disediakan oleh pihak kantin sekolah.


Seperti hari-hari persekolahan pada sesi yang lalu, setiap pagi pasti ada perhimpunan pagi. Antara isi kandungan perhimpunan tersebut ialah : bacaan doa, hafal sifir, baca peribahasa, recite poem in English Day every Tuesday.

Tidak lupa diucapkan sekalung tahniah buat pasukan Ragbi Lelaki bawah 10 tahun yang telah berjaya merangkul Naib Johan pada cuti semester yang lalu. Pasukan ini dibentuk oleh Cikgu Mohd. Nazri dan Cikgu Ahmad Shafrian. Syabas dan tahniah sekali lagi buat pasukan sekolah.

No comments:

Post a Comment